A Smite legújabb karaktere!

A Nagy Álmodó megérkezett.

 

BLAST Premier Spring Showdown 2020! Fogadj az Unibeten!

 

14 panteonba sok minden elfér, ráadásul a Smite 14 mondaköre közül van olyan, ami viszonylag új, mint az angol artúri-, vagy a 18. századi vudu vallás. Viszont a Titan Forge Games-nél úgy gondolták, hogy a 110. játszható karakter a MOBA-jukon belül legyen egy közönségkedvenc, ám nem hagyományos isteni alak. A 20. század egyik legnagyobb írója, H.P. Lovecraft legismertebb karaktere, Cthulhu érkezik a játékba!

Az első „Great Old One” panteonba tartozó isten egy közelharci, mágikus sebzéssel operáló Guardian lesz, 500 alapélettel, 210 alapmanával, 370 alap mozgási sebességgel, 38-as alap támadási erővel, az ütései King Arthur-hoz hasonlóan területre sebeznek, valamint 21 fizikai és 30 mágikus védelme lesz alapból.

Passzív – Prey on Fear

Cthulhu tönkreteszi az ellenséges istenek elméjét, „Torment” jelzőket aggatva rájuk minden harmadik alaptámadásával, valamint minden képességével. Ha az ellenfelek 4 Torment-et összegyűjtenek, akkor megkapják az „Insanity” státuszeffektet, amely 205 másodpercig tart. Emellett Cthulhu minden 70 egységen belül tartózkodó Insanity-s ellenségért kap 25 varázssebzést.

1 – Sanity Break

Cthulhu a maga előtti területen a képesség szintjétől függően 90/135/180/225/270 sebzést okoz minden ott tartózkodónak, csökkentve a támadási sebességüket 10/15/20/25/30%-kal. Az eltalált ellenfelek ezen kívül kevesebbet is sebeznek Cthulhu-ra, 20%-kal, ez maximum 30%-ra növelhető. A képesség egy jelzőnyi Torment-et rak az ellenségre, kettőt, hogyha Cthulhu-val szemben állnak. Ha az ellenfél már az Insanity hatása alatt áll, akkor 1,5 másodpercre Fear-eljük, tehát irányíthatatlanná tesszük a karaktert. A sebzéscsökkentés Insanity alatt álló ellenségek eltalálásával nő.

2 – The Mire

Cthulhu egy portált hoz létre az égen, amely egy 35%-kal lassító mezőt tesz maga alá. Ezt követően kétszer 50/95/140/185/230-at sebez a célterületen, az első csapás egy 10%-os lassítást okoz, a második pedig 1 másodpercre helyhezköti az eltaláltakat. Mindkét sebzés egy jelzőnyi Torment-et helyez az eltaláltakra. Fontos, hogy a képesség közben nem mozoghatunk, és bármilyen bejövő Crowd Control hatás megállítja a képességet.

3 – Rushing Terror

Cthulhu előrerepül, 80/120/160/200/240 sebzést okozva mindenkinek az útjában, valamint 0.4 másodpercre elkábítja és félrelöki őket. Cthulhu mellett két sebzést okozó nyaláb is repül, amelyek 50/80/110/140/170 sebzést okoznak.

4 – Descend into Madness

Itt lesznek igazán érdekesek a dolgok. Nem elég, hogy Cthulhu alap játékbeli modellje nagyobb, mint a legtöbb istené (csak Jormungandr előzi meg), az Ultimate képessége közben ő nyeri el a címet. A méretbeli különbség mellett három új képességet is kap, valamint a ránéző ellenfelek folyamatosan Torment jelzőket kapnak, és az első képesség sebzéscsökkentését is elszenvedik.

  1. alternatív képesség – Sever

Cthulhu lesújt maga elé, 130/185/240/295/350 sebzést okozva, valamint 3%-kal csökkentve az eltalált ellenségek páncélját. Ezt a csökkentést 5-ször lehet halmozni.

  1. alternatív képesség – Devastate

Cthulhu egy területen 140/175/210/245/280 sebzést okoz, és minden megsebzett ellenséget a levegőbe lök

  1. alternatív képesség – Transfuse

Cthulhu egy területen saját életerejét felhasználva gyógyítja a társait, valamint extra mozgási sebességet és támadási erőt ad nekik. Az ellenségeknek 120/140/160/180/200 sebzést okoz. A képesség használata 6% maximális életerőbe kerül. Ha kevesebb, mint 20% életerőnk van, nem von le, viszont a társainkat érő pozitív hatások csak fele olyan erősek.

Láthatjuk, hogy a fejlesztők nem aprózták el az első szokatlan karaktert a játékban. A bonyolult képességek vizuális reprezentálására ezt a videót ajánljuk.

Cthulhu valamikor júniusban érkezik, addig is viszont dübörög a Smite Pro League!

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x